14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

29 Temmuz 2010 Perşembe

Lise dostlarımla

Liseden beri bağımızı koparmadığımız yegane dostlarım Ahu ve Zekiye güzeller güzeli kızlarıyla birlikte misafirimiz oldular :)

Sen sürekli Ela'yı sevip durdun, cici yaptın, öptün, laf attın, ellerini tuttun :) Ela da seni çok sevdi...
Onun ne kadar küçük olduğunu görünce de kendini gösterip gösterip "anne çocuuk" deyip durdun çok şekerdin :)



Günün paylaşılamayan oyuncağı ...


Biz anneler ancak çocuk kucağımızda çay içebiliyoruz büyüyünce kıymetimizi bilin olur mu :D































Ela da abisinin oyuncağını çok sevdi, daha 5,5 aylık ama anlıyo oyuncaklardan maşallah ...












Maşallah sana minik prensesim, en minicik yeğenim :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

tatlım çok güzel bir gündü herşey için teşekkürler kızımda abisi ve ablasıyla çok eglendi harika yemekler keyifli sohbet geçmişe özlemim biaz daha arttı seni çok seviyorum canım dostum

ZEYNEP dedi ki...

ben de seni çok seviyorum Ahucum ve Zekişimi iyi ki varsınız, daha sık buluşalım ;)

Adsız dedi ki...

Genial post and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.