14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

21 Eylül 2009 Pazartesi

bergama'ya yolculuğumuz ve forumdan Esra ve kızı fındıkkurdu Ecrin'le buluşma...

Bergama'ya giderken yolculuk konusunda çok tedirgindim. Çünkü sen çok hareketlisin ve sıkılıp bize otobüsü dar edebilirsin diye düşünmüştüm. Çok şükür korktuğumuz gibi olmadı ve yolculuğumuz iyi geçti :)



vapurda bir kudurdun sorma :) Gecenin 3ü falandı sanırım. oradan oraya tırmanıp atlayıp durdun :S




Sonra tabi yorgun düşüp uyudun Bergama'ya kadar çok şükür :)

Mehlika halan ve Sefa eniştenin de bir oğulları oldu adı Kaan". Minicik daha, sen de o kadardın :) Çok ta tatlı maşallah. Allah analı babalı sağlıkla güzel günlerde büyütsün inşallah.

Hazır İzmir'e gitmişken esra Teyzenlere de gidelim dedim. Güzel bir gün geçirdik senin huysuzlukların dışında tabii ki :S Herşey için tekrar teşekkürler Esra teyzemiz :)

Fındık kurdu Ecrin'imizi ve esramızı görmek çok güzeldi.


Ben meyve suyunun pipetinin naylonunu açamazsın diye düşünürken mutfağa gidip gelip bir baktım kiii...


Açmış hatta pipeti kutuya takmış içmeye başlamışsın bile :D



Eee sen yaparsın da Ecrin yapamaz mı :))


Yatağın üzerinde kudurmak en sevdiğin şey zaten. Misafirlikte de kusur kalmıyorsun :))crin de çok hoşlandı bu işten :)
Çok tatlı zaten maşallah çok ta dilli :)





Güzel arkadaşım benim o gün de çok güzeldiler analı kızlı :))


Uykumuz geldi ama uyutamadım seni yolda nasılolsa uyursun dedim sonra da.


Annesini yanına isteyen Umut :) gel pisi pisiiii :)


Ecrin'in şirin odasında o uyurken biraz vakit geçirdin :)




yaramazlık peşindesin :)


Esralar bizi otogara bırakırken ... Esra'nın kucağında resim çekilene kadar bile durmadın :SS


dönüş yolculuğumuzda da giderken olduğu gibi 1 saat uyudun, sonra kalkıp bakındın adam gibi :) İlla da yalnız oturmak istedin :)




Hiç yorum yok: