14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

10 Eylül 2009 Perşembe

Meleğim benim :)
Artık bizim yatakta uyuyorsun, sonra seni yatağına yatırıyorum. Ama sabaha karşı uyandığında yine yanımıza gelmek istiyorsun ne yapsam susmuyorsun, ben de uykuya yenik düşüp alıyorum seni yanımıza. Ama buna alşışmaman gerekiyor aslında. Bugünlerde diş sıkıntın yine hat safhada diye çok müdahale etmiyorum biraz rahatlayınca bu durumdan vazgeçirmeye çalışacağım seni inşallah vazgeçersin.


Burada da yine yanımıza yatmıştın ben de bu güzel tabloyu çekmeden edemedim :)

Laptopa tırmanan UMut :)



Pasaklı Umut kek yerken :)



Yemeklerini genelde mama sandalyesinde yiyorsun. Acıkınca mama sandalyesine tırmanıyorsun.

Ayfer teyzenlerde Emrenin oyuncağıyla oynarken. Çok oyalanıyorsun onunla :)
Ne yemek var acaba fırında :)

Terlik delisi Umut. Sana bizim terliklerimizi giyip dolaşma diye terlik aldım ama yine illa ki bizimkileri giyeceksin :)) İlla da ters giyeceksin ters oğlum benim :)

Babanın spor ayakkabıları da diğer favorin. bi de dolaşıyosun onunla engel olamıyoruz :s hatta kameraya çekmiştim o halini ekleyeceğim inşallah yakın zamanda.



Tenis oynuyor kuzum :)



Sana bayramlık bakmaya çıktık ama hiçbirşey bulamadık malesef :( Yine de waikikinin parkında eğlendin iyi oldu, çok güzel bir parktı çıkmak istemedin zor aldık seni oradan.




Araba delisi oğlum benim. Ecde bile kimin arabasının anahtarını görsen hemen alıp kapıya koşuyor gel diyorsun :) Götürürlerse de sevinçten deliye dönüyorsun :)

Arabanın içinde de illa ki anahtarı arabaya takacaksın yoksa tatmin olmuyorsun :) Işıkları yanacak ki direksiyonu çeviresin yoksa çevirmiyor bekliyor, hatta anahtarı arıyorsun :)






Emre abini çok seviyorsun, o da seni.. burada da ona ciciii yapıyorsun :)






Dişlerin çok kaşınıyor ve bu kaşıyıcıyla çok güzel kaşıyorsun. İyi ki görmüşüm de almışım onu.





Soda delisi Umut :) Son hastalığından beri artık vermiyoruz ama burada boş şişeyi diktin kafaya :) Ya da 1 yudum 1 yudum sıcak koyuyoruz.

Hiç yorum yok: