14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

12 Eylül 2009 Cumartesi


Çizgi film delisisin resmen. Biz kanalları değişirken çizgi film görsün, hemen bu kalsın der gibi sevinç çığlıkları atuyo kıyamıyoruz arada açıyoruz :))


Aç çocuk pideye saldırmış :)


Hep anaya mı yapışacak, yaşasın biraz da babaya yapışsın dimi :)



Uykudan uyanmış yakışıklım sağ tarafından kalkmış Allahtan :))

Geçen gün şaşırttı bizi. Pil şarj edicem pilleri bulamadım arıyorum pes ettim. Biraz sonra eşim dedi ki Umut bulmuş pilleri makineye takıyo :SS hadi canım şaka yapıyosun dedim ama gerçekten öyleymiş :)) Ben unutmuşum koyduğum yeri o unutmamış :))

favori aktivitelerimizden birisi pc masasına tırmanıp monitörü kapatıp açmak :))

Bloğunu teftiş ediyo bakalım anne güzel yapmış mı :)






Normalde çuku yedirmiyorum dişleri çürümesin diye. Ama babamız taa japonyadan getirmiş oğluna kıyamadım verdim. O da bayıldı mmm mmmm yapa yapa yedi :))




Beşiğe tırmanan Umutçuk :))


Emre abisinin gevreğine bayıldı :)
aynısından aldık, kaseyi alıp yanıma geliyo koy diyo :))


Teysesi aşık oğluma bakışından belli dimi :))



Annecik okuldayken zavallı oğlum teyzesinin bürosunda talıştı :( geldiğimde sızmıştı.



Çoook talışmam lazım çoookk. nasıl biter bu işler :PP





Kasanın üzeri en uğrak yerimiz :))

Tulumba datlusu :)) Altaki resimde de çok dombik çıkmış :DD


Yürüteci Kaan'a götürücez, bi gördü binicem diye tuttturdu zor indirdik :DD daha gidemeden kırılacaktı yürüteç :PP


Koca ayıyı kaydırak yaptı :))




En ev halimiz :)) paspal maspal ama oğluşla ahbap pozumuzu da ekliyim :)
dakikalarca öyle oturmuştuk ... Bi de elimi çekince kızıyo koyduruyo :)


krize girmiş
Umut :DD

Hiç yorum yok: