14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

11 Eylül 2009 Cuma

Forum arkadaşlarımız bizdeler :))


Forum arkadaşlarımız bizim evimize de geldiler ve çok güzel bir gün geçirdik :)


İlk geldiklerinde biraz mahmurdun, hem uykun gelmişti hem de ben seninle yeterince ilgilenmiyorum diye üzülüyordun. Ama sofrayı hazırlamam bi işler peşinde koşturmam gerekiyordu ve sen de odada bensiz misafirlerle kalınca resimdeki gibi dudak büzüp elinle de pisi pisi yapıyordun :)) bugünlerde yeni numaran bu zaten. beni istediğin zaman üzüldüğün zaman hiç ağzından bir kelime çıkmıyor ve pisi pisi çağırır gibi yapıyorsun elini yani beni çağırıyorsun :))


Üzüm yedin de biraz keyfin yerine geldi :D









Biraz kaynaşmaya başladınız ama genelde herkes kendi kendine oyalanıyor :) Bu yaş grubunda böyleymiş zaten.




İşte uyku vakti. Uyumazsan bana hiç bir iş yaptırmaz ve huzur vermezdin çok şükür uzun da sürse uyudun. Bu son zamanlardaki uykuya dalış pozisyonumuz. Tepeme çıkacaksın ve sonra hoop yatağa :))



Çok şükür uyudu meleğim ve misafirlerimle ilgilenebildim. Fazla uyumadın ama az da uyusan sen uyurken bayağı rahat ağıladım misafirlerimi çok şükür.






Annesinin kuzusu :)

Defne prenses kafasını bir köşeye çarpmış ve dikiş atmışlar. Görünce içim cız etti :S Allah hepinizi tüm kazalardan kötülüklerden korusun ...

Lara prensen te çok tatlı. Çok sevgi dolu öpüp duruyo maşallah :)

Ada ece prensesin bu pozlarına da bittik çok tatlı nasıl da eğlenmiş sallanırken :))

Evde oyuncak çok olunca hepiniz oyalanacak birşeyler buldunuz tabi :))


Veda ediyoruz. Bisikletini herkese elletmezsin kızarsın ama arkadaşına kızmadın aferin sana :))
Sanki pisi çağırıyorsun hay Allahımm :DD
Bu güzel günde bizimle oldukları için tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz, her zaman da bekleriz :))

Hiç yorum yok: